شرح وظايف اداره امور نیروی انسانی اعضاء هیات علمی
- تشکيل پرونده و صدور انعقاد قرارداد انجام تعهدات قانوني در راستاي اجراي ماده 14 آيين نامه ادار ي واستخدامي
- صدور احکام تغيير وضعيت استخدامي براساس دستور العمل وزارت متبوع ومصوبات هيات اجرايي جذب دانشگاه
- صدور احکام تغيير ضزيب حقوقي سالانه براساس مصوبه هيات محترم وزيران
- صدور احکام ترفيع استحقاقي سالانه بر اساس صورتجلسه کميته ترفيعات دانشگاه
- صدور احکام ارتقاء مرتبه علمي بر اساس صورتجلسه هيات مميزه دانشگاه
- صدور احکام ماموريت آموزشي ، انتصاب مجدد ،فرصت مطالعاتي ،مرخصي بدون حقوق ،انتصاب مجدد،انتقال و انتصاب، ماموریت خروجی ، ماموریت ورودی ، افزایش کمک هزینه عائله مندی و اولاد احتساب سنوات آموزشی
- انجام مکاتبات لازم با وزارت متبوع، سایر دانشگاهها ی علوم پزشکی سراسر کشور
- صدور احکام مرخصی استحقاقی، استعلاجی بر اساس در خواست های ارائه شد
- صدور ابلاغ ماموریت های داخل کشور، خارج از کشور در راستای آیین نامه اداری و استخدامی
- صدور احکام اعضای هیات علمی واجد شرایط بازنشستگی بر اساس آیین نامه اداری و استخدامی
- صدور احکام برقراری و افزایش فوق العاده مدیریت اعضای هیات علمی مشمول
- صدور گواهی انجام کار اعضای هیات علمی در راستای اجرای فرایند اداری
- مکاتبات لازم با سازمان نظام پزشکی ، دایره تشخیص هویت و سایر سازمان مرتبط در راستای جذب و استخدام اعضای هیات علمی جدید
- گزارش گیری از سیستم پرسنلی در راستای اجرای فرایند اداری اعضای هیات علمی
- انجام کلیه امور مربوط به اعضای هیأت علمی و پاسخگویی به آنها
- انجام کلیه اموری که از جانب مدیر مربوطه ابلاغ می گردد
- برنامه ريزي و سرپرستي امور مختلف و نظارت بر فعاليتهاو عملکرد بر کارکنان اداره
- ارائه گزارش فعاليتها و عملکرد بصورت مستخدم مديريت
- پاسخگوئي به ارباب رجوع و مقامات و مسئولین مربوطه
-شناسايي و تدوين و اصلاح فرآيندهاي کارگزيني هيات علمي
- انجام کليه امور مربوط به انتقال کسورات بازنشستگي اعضا هيات علمي
-تلاش درجهت توسعه فردي و افزايش توانمنديها
- مطالعه وشناسايي و پيشنهاد روش هاي نوين در امور مرتبط با واحد به مديريت امور هيات علمي
- مطالعه قوانين و مقررات اعضاي هيات علمي و اظهارنظر در مورد نحوه صحيح بودن آنان
|