مدیریت امور هیات علمی

چهارمین فراخوان متمرکز جذب متقاضیان انجام تعهدات و انعقاد قرارداد موقت هیأت علمی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین فراخوان متمرکز جذب متقاضیان انجام تعهدات و انعقاد قرارداد موقت هیأت علمی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 

دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به منظور تأمین نیازهای خود اقدام به برگزاری فراخوان متمرکز برای جذب نیروهای متعهد خدمت و قرارداد موقت به عنوان هیأت علمی آموزشی و پژوهشی (مطابق با ماده 14 آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی) نموده است. متقاضیان رشته های اعلام شده می توانند جهت تحویل مدارک طبق جدول شماره 1 از روز 1403/07/18لغایت 1403/08/22اقدام نمایند.

شرایط عمومی

 -1   اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

-2   داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

-3   نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه

شرایط اختصاصی

۱- دارا بودن دانشنامه مربوط بر اساس جدول رشته های مورد نیاز

تبصره : - متقاضیانِ در شُرُفِ فارغالتحصیلی، با ارائه نامه از محل تحصیل، مبنی بر اخذ مدرک تا شش ماه پس از پایان مهلت ثبتنام، امکان ثبتنام دارند و درصورت عدم ارائه مدرک در مهلت مذکور، موضوع در هیئت جذب، طرح نشده و باید در فراخوان بعدی شرکت کنند. )مالکِ اخذ مدرک، تاریخ دفاع نهایی پایاننامه است و پیش دفاع، قابل قبول نیست

۲- موافقت از دانشگاه ذیربط برای  مستخدمین، بورسیه­ ها و متعهدین خدمت به سایر دانشگاه­ها و معاونت درمان

۳- مطابقت داشتن رشته متقاضی با عنوان رشته درج شده در فراخوان

تبصره :پذیرش مدارک مشابه امکانپذیر نمی باشد

4- سایر شرایط اختصاصی مندرج در وبگاه دانشکده های دانشگاه (بسته به رشته مورد نظر)

 

مدارک لازم

۱.  تکمیل فرم درخواست گذراندن تعهدات قانونی یا قرارداد موقت به عنوان عضو هیات علمی آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (منضم به یک قطعه عکس)

 (فرم درخواست گذراندن تعهدات قانونی منضم به یک قطعه عکس)

۲.  تصویر تمامی صفحات شناسنامه

۳.  تصویر دو طرف کارت ملی

۴.   عکس جدید ۴*۳

۵.  تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا ارزشیابی دائم یا موقت مدارک تحصیلی اخذ شده از کشورهای خارجی که توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات وفناوری ارزشیابی شده باشد ( برای فارغ التحصیلان خارج از کشور که دارای تعهدات قانونی می باشند)

۶.  تصویر آخرین حکم کارگزینی (درصورت داشتن رابطه استخدامی)

۷.  تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا موقت دوره نظام وظیفه (مخصوص برادران)

۸.   شناسنامه علمی (CV)  (طبق فرمت رزومه)

۹.  ارسال مستندات آموزشی، پژوهشی و اجرایی ذکر شده در برگه امتیازدهی داوطلبان شرکت در فراخوان تعهدات خدمت آموزشی داوطلبان گروه علوم پایه پزشکی

۱۱.  تصویر سند تعهد محضری مقطع Ph.D

۱۲.  نامه ارائه موافقت محل خدمت مستخدمین، بورسیه ها و متعهدین خدمت به سایر دانشگاه ها و یا معاونت درمان

نکات مهم:

  1. این فرآیند هم متقاضیان انجام تعهدات را دربرمی‌گیرد و هم متقاضیان انعقاد قرارداد موقت (بدیهی است برای انعقاد قرارداد موقت پس از پایان تعهدات، نیازی به شرکت در فراخوان نیست)
  2. . درخصوص رشته‌هایی که در مصوبه هیئت جذب، شرط «اولویت» برای یک رشته، گرایش، مقطع یا... وجود دارد، در امتیاز علمی افراد واجد شرایط، 15امتیاز توسط کارگروه صلاحیت علمی، اضافه شود.
  3. چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی و پذیرش فرد لغو می گردد.
  4. .شرکت در فراخوان هیچ حقی برای پذیرش افراد (حتی نفرات برتر از نظر نمره علمی) ایجاد نکرده و این موضوع منوط به تایید پرونده متقاضی در هیات اجرایی جذب دانشگاه و هیات مرکزی جذب می باشد.   

    جدول شماره 1: نحوه ارسال مدارک 

     

    ردیف

    دانشکده

    نوع تحویل مدارک

    1

    پزشکی

    تحویل یک نسخه فیزیکی به همراه یک نسخه CD

    2

    داروسازی

    تحویل یک نسخه فیزیکی به همراه یک نسخه CD

    3

    بهداشت

    بصورت فایل فشرده به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شود

    4

    پرستاری (مشهد، قوچان)

    يک نسخه پرينت مدارک به صورت تحویل حضوري ویا ارسال از طریق پست

    5

    پیراپزشکی

    بصورت فایل فشرده به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال و بصورت فیزیکی پست و یا حضوری تحویل شود

    6

    (EDC) مرکز مطالعات

    تحویل یک نسخه فیزیکی به همراه یک نسخه CD

    7 معاونت پژوهشی تحویل یک نسخه فیزیکی به همراه یک نسخه CD
    8 دانشگاه علوم پزشکی کاشمر تحویل یک نسخه فیزیکی به همراه یک نسخه CD

     

    نکته: یک ماه پس از اعلام نتایج، متقاضیان می توانند برای گرفتن اصل مدارک به دانشکده مراجعه کرده و  بعد از آن دیگر مدارک عودت داده نمیشود.

                                      

     جدول شماره 2:لیست دبیرخانه دانشکده ها

    ردیف دانشکده  نام خانواگی شماره تماس آدرس آدرس وبگاه
    1 پزشکی آقای حیدری 38002514

    مشهد، میدان آزادی، درب شرقی پردیس دانشگاه، دانشکده پزشکی

    https://medical.mums.ac.ir/
    2 داروسازی خانم بخارائیان 051-31801551

    مشهد، میدان آزادی ،پردیس دانشگاه ،دانشکده داروسازی

    https://pharmacy.mums.ac.ir
    3 پیراپزشکی خانم شمسیان

    051-38846710

    داخلی(1130)

    مشهد- میدان آزادی- درب شرقی دانشگاه فردوسی مشهد- پردیس دانشگاه-ساختمان خوارزمی دانشکده علوم پیراپزشکی و توانبخشی https://sps.mums.ac.ir
    4 بهداشت خانم نصرالهی

    38846710

    داخلی (1066)

    مشهد،میدان آزادی- درب شرقی دانشگاه فردوسی مشهد- پردیس دانشگاه- دانشکده بهداشت

    https://fhm.mums.ac.ir
    5 پرستاری (مشهد، قوچان ) خانم زهرا منصوریان

    051-38846730

    داخلی(1246)

    مشهد، میدان آزادی، درب شرقی پردیس

    دانشگاه،ساختمان خوارزمی طبقه همکف
    https://nurse.mu
    6 (EDC) مرکز مطالعات خانم پور اسماعیل

    051-38598018

    خراسان رضوی ،مشهد، چهارراه دکترا، ساختمان ابن سینا،طبقه اول https://edc.mums.ac.ir/
    7 معاونت پژوهشی خانم احمدی سیماب 051-38451521 خراسان رضوی ،مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی ،طبقه دوم https://v-research.mums.ac.ir/farakhan/43-uncategories/2129-farakhan1403
    8 دانشکده علوم پزشکی کاشمر آقای دکتر فرزاد رحمانی 051-55265133 خراسان رضوی، کاشمر-ابتدای جاده مغان،بلوار پرستار دانشگاه علوم پزشکی کاشمر https://ksn.mums.ac.ir/index.php

     

    برای مشاهده فرآیند و رشته های مورد نیاز بر روی لینک های زیر کلیک بفرمایید

    فرآیند

    رشته های مورد نیاز